Wednesday, May 26, 2010

hari ni..

ari ni aku g keja cm besa..cm besa la aku n adila( teman sekerja )potong2 paper n gam2 atas ktas..ha??sal pa bm aku broken sgt2 gila nih??dah sgt,gila pulak..aduh..n kami dua sal ja tension.,mestio akn berlaku insiden2 gila yg x penah aku n adila wat..kan dila??haha.pas2 mesti km dua gelak..nak kata lawak x pun,,tapi dh tension automatik akn gelak,adoi,time rehat kol 10,( tapi turun kol 9.50,take time tuk turun n pilih kue teow hihi),km pun turun..junior aku,nama qayrawani bg pic kyuhyun..aarrghh,,tq qayra!!huhu..adila dah tengok aku semacam ja.dia dah tw aku semakin gila ngan suju..on d way nk nek ats,aku tgk ku dk bye2 dari bwah bngunan sek,aku ingat spa td upanya kwn aku sndiri..ah beznya! aku,ku n adila apa lagi,,mula mendengar lagu2 nasyid la katakan..ku gtaw ckgu kata da bertaubat..hahaha.lawak toi,pas 2 km 3 cita2 antu la sket2 wlaupun msa tu keadaan menyeramkan..meremang blu roma..hakhak.em 2 la stakat ni kisah hidup aku ari ni..nt aku cerita lg..k da3

4 comments:

  1. hha .. bguih.. welcomela.. jadi suju fans dah .. hoho .. suju da best .. ampa minat kyuhyun ek?? adila minat heechul, km lak minat.... biarla rahsia XDD

    ReplyDelete
  2. dia minat kyu wookie n wonnie! hahaha xD

    ReplyDelete
  3. amira::mira,km tw amp minat ryeowook kn??haha.klw btl bg km 10 sen hahak

    ReplyDelete